DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
DARMOWA WYSYŁKA OD 420zł
12 Miesiące Gwarancji
14 DNI NA ZWROT
Masz już konto?
Zaloguj się, aby szybciej realizować zakupy.
REKLAMACJA DOSTAWY
Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem (zły produkt lub niekompletne zamówienie), prosimy o poinformowanie nas o tym na e-mail kontakt@veovac.pl w ciągu 48 godzin od dostawy.
Najpierw otrzymasz automatyczną odpowiedź, proszę na nią odpowiedzieć ze zdjęciem paczki (z widoczną etykietą) i otrzymanymi produktami, gdzie uszkodzenie jest widoczne.
Twoja reklamacja będzie traktowana priorytetowo i serdecznie przepraszamy za niedogodności.
REKLAMACJA DOTYCZĄCA PRODUKTU LUB OBSŁUGI
Jeśli produkt nie działa odpowiednio, proszę sprawdź najpierw Instrukcje użytkowania.
Jeśli postępowałeś zgodnie z instrukcjami produktu i problem nadal występuje, skontaktuj się z nami na e-mail kontakt@veovac.pl.
Najpierw otrzymasz automatyczną odpowiedź, odpowiedz na nią, przesyłając nam zdjęcie lub film, na którym wyraźnie widać, że produkt nie działa (urządzenie włączone, ładowane, podłączone, itp.).
Jeśli nie będziesz w stanie udokumentować wady na wideo, możemy poprosić o zwrot produktu w celu sprawdzenia w naszym magazynie. Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek z odbiorem.
SPORY
Jeśli masz skargę dotyczącą naszego produktu i usługi i nie zgadzasz się z rozwiązaniem lub jeśli nie możemy wspólnie znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę do Komisji ds. Sporów za pośrednictwem europejskiej platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.
Możesz przeczytać więcej o Ogólnych Warunkach i Polityce Plików Cookie, korzystając z łączy na dole strony.