A jeśli pewnych spraw nie uda Ci się rozwiązać w tym miejscu, śmiało napisz do nas maila kontakt@veovac.pl – pamiętaj, jesteśmy dla Ciebie po to, żeby pomóc. Zawsze!
- Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie przejdź do sekcji "Koszyk". Wypełnij formularz z danymi do wysyłki i wybierz preferowany sposób płatności, aby sfinalizować zamówienie.
- Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, możesz anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu skontaktuj się z działem obsługi klienta kontakt@veovac.pl, podając numer zamówienia.
- Czy mogę śledzić historię moich zamówień?
Tak, po zalogowaniu się na swoje konto możesz przeglądać historię wszystkich swoich zamówień, a także śledzić ich status.
ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
- Czy można kupić produkty Veovac stacjonarnie?
Sklep prowadzony jest wyłącznie online, co oznacza że produkty możesz kupić tylko internetowo.
- Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?
Tak, bez logowania także możesz zakupić nasze produkty.
- Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu? Na jaki adres go odesłać?
Oczywiście, w Veovac.pl dajemy Ci 14 dni na zwrot produktu. Odeślij produkt do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Wypełnij prosty formularz zwrotu i wyślij go e-mailem na adres kontakt@veovac.pl Zwroty przyjmowane są pod innym adresem. Należy go zgłosić mailowo, po czym otrzymają Państwo adres do zwrotu.
Płatności
- Jaki jest koszt przesyłki zamówienia?
Koszt wysyłki wynosi 11,99 zł do 14,99 zł zależnie od wybranej formy wysyłki.
Dostawa powyżej 420 zł jest darmowa.
- Czy mogę płacić tylko kartą?
Można płacić kartą, oferujemy także płatności online BLIK, Google pay czy też Apple pay.
Dostawa
- Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Oferujemy dostawę szybkim kurierem bezpośrednio pod Twoje drzwi.
Każde zamówienie złożone na stronie do 17:00 zostaje wysyłane tego samego dnia. Wszystkie nasze produkty objęte są prawem do do zwrotu w ciągu 14 dni.